tisdag 1 mars 2011

Äntligen har jag en blogg så jag också kan vara med =)



Jag är med =) Tittar man i tygskåpet skulle det kunna bli hur mycket som helst gjort...tittar man däremot på Filuren på lekmattan på golvet så ser det inte ut att bli lika mycket...
Kort beskrivet så är reglerna att man bara får använda det man redan har hemma och man ska göra klart ett alster i veckan!
Har jättemycket grejer som jag vill kasta mig över men vi får se vad som blir gjort eftersom Mumlan... ...ocksåvillvaramedochfårjagintedetsåkryperjagfortivägochgörnåttbussådumåstehämtamig
ochdåblirdetingetgjortiallafall!HA!

Planen är iallafall:
Ordning i min nya syhörna: hyllsystem från IKEA och plastbackar placerat i ett hörn av vardagsrummet.
Sy klart två par jeans (av gamla jeans) som jag påbörjat
Någon liten födelsedagspresent till Mumlan som fyller 1år (gaaaaaaaah, vi kom ju hem från BB i går...)
Födelsedagsklänning med spindelmannen =)
Rock on!
//H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar